Szukaj
Twój koszyk : Do zapłaty 0,00 zł Ilość w koszyku: 0

Dieta w walce z rakiem. Profilaktyka i wspomaganie terapii przez odżywianie

Beliveau Richard, Gingras Denis
Nr katalogowy:89731
Liczba stron:214
Wymiary:21.7 x 21.8 cm
Wydawnictwo:delta oficyna wydawnicza
Oprawa:miękka

Czas dostawy:

produkt chwilowo niedostępny
Do koszyka
Do schowka
Cena detaliczna: 35,90 zł
Twoja cena: 32,00 zł
(rabat: 11%)






Liczne badania podstawowe, kliniczne i epidemiologiczne wykazały, że spożywanie w znacznych ilościach pokarmów roślinnych, zwłaszcza owoców i warzyw, w decydującym stopniu wpływa na obniżenie ryzyka zachorowania na raka. Niektóre z nich zawierają duże ilości związków fotochemicznych, które zapobiegają zmianom rakowym mikroguzów rozwijających się w organizmie w ciągu życia. Z najnowszych badań wynika, że oprócz owoców i warzyw właściwości przeciwrakowe mają także m.in.: zielona herbata, kurkuma, soja, gorzka czekolada. Codzienna dieta złożona z owoców, warzyw, zielonej herbaty i czerwonego wina dostarcza organizmowi dawki przeciwrakowych związków fitochemicznych, którą można określić jako terapeutyczną. Jest to najprostszy, a zarazem skuteczny sposób zapobiegania wystąpieniu i rozwojowi raka.


WykopGaduGaduFacebookTwitterBlipGrono.netŚledzik (nk)FlakerDelicious


Zobacz inne produkty z kategorii - Dieta w chorobach

Właściwe i smaczne żywienie w reumatyzmie
Christiane Pfeuffer, Sven-David Muller

Cena: 27,10 zł

Dieta śródziemnomorska w profilaktyce kardiologicznej
Cichocka Aleksandra, Szostak Wiktor B.

Cena: 10,70 zł

Dieta antyrakowa
Alexander Herzog, Christine Kretschmer

Cena: 31,10 zł
Jak zamawiać | Kontakt | Regulamin | Koszyk | Mapa kategorii | Mapa produktów | Zobacz strony | Tagi | Ciekawe | Newsy | Księgarnie w Warszawie: księgarnie internetowe Warszawa - książki, księgarnie internetowe, internetowa księgarnia wysyłkowa. Księgarnia Warszawa pl / Dieta w walce z rakiem. Profilaktyka i wspomaganie terapii przez odżywianie / Księgarnia internetowa Warszawa / Liczne badania podstawowe, kliniczne i epidemiologiczne wykazały, że spożywanie w znacznych ilościach...